کد خبر: ۵۲۸۴۱۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
ترفند جدید فریب افکار عمومی؛
نظر و ایده را باید کسانی بدهند که حداقل اگر گذشته خوبی ندارند, گذشته بدی هم نداشته باشند. نه این جماعت اصلاح طلب – غرب گرا که در طول سه دهه گذشته بارها در هرم قدرت تکرار شده اند و نتیجه مدیریتشان آوار شدن کوهی از معضلات و مشکلات و عقبگردها بر سر کشور و نظام بوده و حالا هم به جای پاسخگو بودن و حتی یک عذرخواهی ساده در جایگاه مدعی بنشینند و از عالم و آدم طلبکار باشند!!

سرویس سیاسی پایگاه خبری 598- رضا احمدزاده| نظر و ایده را باید کسانی بدهند که حداقل اگر گذشته خوبی ندارند, گذشته بدی هم نداشته باشند. نه این جماعت اصلاح طلب – غرب گرا که در طول سه دهه گذشته بارها در هرم قدرت تکرار شده اند و نتیجه مدیریتشان آوار شدن کوهی از معضلات و مشکلات و عقبگردها بر سر کشور و نظام بوده و حالا هم به جای پاسخگو بودن و حتی یک عذرخواهی ساده در جایگاه مدعی بنشینند و از عالم و آدم طلبکار باشند!!

خطاب این نوشتار تذکر به اصلاح طلبان و غرب گرایانی است که همچنان تلاش می کنند با فریب افکار عمومی مدیریت قوه اجرایی و مقننه و شهری را در آینده ایی نزدیک دوباره تکرار کنند و بسیار هم امیدوارند تا حافظه کوتاه مدت مردم دوباره بکار افتاده و گذشته دوران وحشتناک سی و اندی ساله حکم‌فرمایی خود را بر کشور تکرار کنند:

1- اولین سنگر مورد نظر، مجلس دوره دوازدهم شورای اسلامی است برای این سنگر اصلاح طلبان به احتمال زیاد با علی لاریجانی پای به صحنه رقابت ها خواهند گذاشت. کسی که نزدیک دوازده سال ریاست این مرکز را داشت. بارها اصلاح طلبان اعلام کرده اند که بیش از اصلاح طلبانی مانند: عارف به وی بیشتر اقبال دارند. در این دوره البته نباید نقش قالیباف را در ایجاد یک قطب قدرت سیاسی در مقابل علی لاریجانی نادیده گرفت. او کسی نیست که بدون مبارزه سیاسی صندلی ریاست را به اصلاح طلبان واگذار کند. البته احتمال اینکه علی لاریجانی به نقش پشت پرده خود اکتفا کرده و افراد دیگری مانند: جهانگیری و.... را برای صف آرایی در برابر اصولگرایان به خط کند نیز محتمل است.

2- دومین سنگر را باید ریاست جمهوری دانست. در این دوره سنگر مجلس و ریاست جمهوری تقریبا یکدست در اختیار اصولگرایان قرار دارد اگر اصولگرایان سنگر مجلس را به رقیب واگذار کنند دوسال باقی مانده دولت سیزدهم قطعا با چالش های سیاسی روبرو خواهد شد خصوصا اگر توجه کنیم که اصلاح طلبان برای بازسازی وجهه سیاسی خود در میان مردم نیازمند چنین چالش هایی هستند و اگر این تحلیل صورت واقعیت بخود بگیرد از به خط شدن وزیران کابینه رئیسی در بهارستان زیاد تعجب نکنید. این سنگر نیز همچنان خواستارانی همچون: قالیباف و لاریجانی و جهانگیری و.... شاید داشته باشد احساس تکلیف کنند و بخواهند رقیب رئیسی برای دور دوم شوند اما ریسک شکست را نیز باید در نظر بگیرند هم در سنت دو دوره بودن روسای جمهوری و هم تلاش های موفق دولت سیزدهم در امر یارانه و سیاست خارجی و...

3- سنگر مهم دیگر شوراهای اسلامی شهر و روستاست. این محور در مقایسه با دو محور دیگر کم اهمیت‌تر ممکن است باشد اما در کلان شهرها اهمیتش کمتر از دو محور دیگر نیست. باید دانست که اگر دو سنگر دیگر از دست خارج شود پیروزی در شورای شهر نیز دور از انتظار نخواهد بود خواهد داد.

استحاله طلبان به احتمال زیاد در شهریور ماه جاری که مصادف با سالگرد مهسا امینی است با تمام ظرفیت های رسانه ای و میدانی خود به میدان خواهند آمد. یک نگاه سطحی به اردوگاه اینان به خوبی نشان دهنده از هم پاشیدگی بیش از حد آنان است لذا رفتارهای دمکرات مابانه و سکوت اینروزهای اصلاح طلبان این امر را بخوبی توجیه می کند که برای موفقیت در این استراتژی سلاح کارسازشان تنها رسانه ها و فضای مجازی خواهد بود. لذا حجم ریاد مصاحبه ها و اظهار نظرها و ..... می تواند موید همین ادعا باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها